Blog

Marketing a psychógia farieb


Marketing a psychológia farieb (Psychológia farieb v marketingu) Prečo cítime pokoj, keď sme obkolesení prírodou? Prečo v nás zelená lúka a modrá obloha evokuje pocit pohody? Prečo máme nepríjemný pocit, keď vidíme červenú na semafóre alebo značku „STOP!“? V nasledovných riadkoch si na tieto otázky odpovieme. O farbách je všeobecne známe, že dokážu pozitívne, ale aj negatívne ovplyvňovať našu myseľ. Ľudský mozog farby spracúva automaticky a bez ...

Ako náplánovať a zrealizovať webový projekt ?


Rozhodli ste sa, že chcete svoj vlastný alebo firemný web? V tomto článku si posvietime na zopár dôležitých vecí,ktoré si treba ujasniť pred tým, ako začneme programovať samotný web.    Plánovanie Ako prvé je dôležité si premyslieť, ako budeme celý projekt plánovať. Definujeme si teda kľúčové body celého postupu: rozpočet, cieľ, požiadavky, dizajn a napokon samotný obsah. V prvom rade by ste si mali stanoviť rozpočet na celý projekt a na základe toho vyhľadáva ...

Ako zohnať a presvedčiť investora ?


Ak chcete v dnešnej dobe vyťažiť zo svojej myšlienky peniaze, dosť často potrebujete počiatočný kapitál a ten väčšinou nie je malý. Prichádzame teda k záveru, že start-upové projekty a investori idú spolu ruka v ruke. Rozhodol som sa založiť si firmu. Ako ale presvedčiť investora, že práve môj nápad je ten, ktorý bude fungovať? Musím mu niečo ukázať, a teda mať už niečo (často aj to stojí peniaze) hotové a to mnohých privádza do zúfalstva. Investorovi treba prezentovať nie iba myšl ...

Mám záujem o službu: Blog