Pre každú spoločnosť, ktorá ponúka svoje služby iným podnikateľom alebo fyzickým osobám, je nesmierne dôležité zanechať dobrý prvý dojem. Práve preto je v súčasnosti nepredstaviteľné podnikať bez korporátnej (firemnej) identity, čo je súbor marketingových predmetov, ktorými podnikateľ prezentuje svoju spoločnosť na verejnosti (vizitky,pečiatky, hlavičkový papier a pod.)
Logo je grafický symbol organizácie. Najlepšie logotypy v sebe na prvý pohľad odrážajú druh činnosti, ktorú firma prevádzkuje, ale ich grafické stvárnenie musí byť natoľko nekomplikované, aby si udržalo prehľadnosť na najrôznejších reprodukciách
kombinácia mena, slovného vyjadrenia, grafických, resp. zvukových symbolov dizajnu, ktoré spoločnosti využívajú na identifikáciu vlastných výrobkov, prípadne seba samých na odlíšenie sa od konkurencie
významný prvok korporátneho dizajnu a jeden z najvýznamnejších identifikátorov daného subjektu